Saturday, January 23, 2010

Komen....

Baru-baru ni aku ada suruh geng aku tulis 1 komen pasal seseorang.Nilah komen mereke termasuk aku....

Ina:Dia tu poyo gila,berlagak kita orang dah mintak maaf dekat dia,tetapi dia tak maafkan kumpulan ni.Cool,tapi ada sesetengah itu ada yang tak cool.Kalau cool like me&Mira

Mira:Dia ingat dia berkuasa sgt lepastu nak org minta mmaf kat dia.Ngada!Ngada!!!Lepatu,dia x jaga perasaanorg yg lebih baik daripada dia.BFC akan terus sokong kau walau mcm manapun kerana kita berjanji senang susah bersama.Aku syg B.F.C mcm aku syg keluarga aku dan aku nk kau buat yg terbaik untuk kau.

Ati:Tengok diri dulu siapa yang kena minta maaf.

Ika:Dia tu poyo,sombong.

Caca:Dia tu poyo!Org dah mintak maaf.Takpe...Nanti aku akan pastikan dia mulutut depan aku.Hahaha!Aku malas nak mintak maaf.

Irah:Poyo gile nak mampos mamat tu.Aku tak kisah pun kalau die tak maafkan aku.Die ingat aku boleh lupakan semua yang die buat dekat aku.Pi lah lu.

Thira:Aku rasa dia tu O.K cuma kadang-kadang menyakitkan hati tahap gaban.Dia&geng die!!

Sorry.Tu jelah yang sempat aku tanyakan dari geng-geng aku.

1 comment:

  1. ASIANGIRL2, I THOUGHT I KNEW WHAT YOU LOOKED LIKE AND DECIDED YOU ARE PERFECTLY BEAUTIFUL.

    ReplyDelete